Alt for mange kampagner bliver glemt igen. Der er intet galt i at spille sikkert, så længe man er bevidst om, at budskabet nemt drukner. I Danmark bliver der lavet for mange kampagner, som glemmes igen, fordi de ikke sætter noget på spil, tilbyder en løsning eller skaber et mulighedsrum, hvor forbrugere, politikere eller andre interessenter føler sig nødsaget til at være med.
Den ambitiøse, og mere sjældne udlægning af det, er, at gode kampagner bliver til bevægelser. Men det hører til sjældenhederne, og mindre kan også gøre det. En god kampagne har et formål, den har kant, og så ved dem, der laver den, at det kræver sit håndværk at gøre det godt.
Kreative og strategiske kampagneplatforme
Kampagner på traditionelle, digitale og sociale medier
Kampagnefilm
Kampagnedesign på tværs af annoncering, PR og egne kanaler
Grafisk design
Måling
Kunde: Danske Spil
Kampagne: Vi vædder kun med voksne
Produktion: Shoot Happens / UnknownCPH
Strateg: Lars Mejer (Friday 2020)
Kunde: Danske Spil
Kampagne: Vi vædder kun med voksne
Produktion: Shoot Happens / UnknownCPH
Strateg: Lars Mejer (Friday 2020)
Kunde: Danske Spil
Kampagne: Vi vædder kun med voksne
Produktion: Shoot Happens / UnknownCPH
Strateg: Lars Mejer (Friday 2020)