KAMPAGNE

FILM & KAMPAGNE

Alt for mange kampagner bliver glemt igen. Der er intet galt i at spille sikkert, så længe man er bevidst om, at budskabet nemt drukner. I Danmark bliver der lavet for mange kampagner, som glemmes igen, fordi de ikke sætter noget på spil, tilbyder en løsning eller skaber et mulighedsrum, hvor forbrugere, politikere eller andre interessenter føler sig nødsaget til at være med.

Den ambitiøse, og mere sjældne udlægning af det, er, at gode kampagner bliver til bevægelser. Men det hører til sjældenhederne, og mindre kan også gøre det. En god kampagne har et formål, den har kant, og så ved dem, der laver den, at det kræver sit håndværk at gøre det godt.

Kreative og strategiske kampagneplatforme

Kampagner på traditionelle, digitale og sociale medier

Kampagnefilm

Kampagnedesign på tværs af annoncering, PR og egne kanaler

Grafisk design

Måling

Danske Spil: El-hegn

Kunde: Danske Spil
Kampagne: Vi vædder kun med voksne
Produktion: Shoot Happens / UnknownCPH
Strateg: Lars Mejer (Friday 2020)

Danske Spil: Regnorm

Kunde: Danske Spil
Kampagne: Vi vædder kun med voksne
Produktion: Shoot Happens / UnknownCPH
Strateg: Lars Mejer (Friday 2020)

Danske Spil:
Skolegård

Kunde: Danske Spil
Kampagne: Vi vædder kun med voksne
Produktion: Shoot Happens / UnknownCPH
Strateg: Lars Mejer (Friday 2020)

PR

Public
Relations

Design & branding

Design &
branding

Content & SoMe

content &
sociale medier

Corporate Kom

corporate
kommunikation

Finansiel Kom

finansiel
kommunikation

Krise kom

Krise-
kommunikation

Om os

Vi er et hybrid-bureau, som forener kreativ kommunikation med indsigt i erhvervsliv og samfund. Vores formål er at skabe resultater gennem synlighed - på tværs af platforme.

Kontakt os

Nørregade 6, 4. sal
1165 København K

+45 2148 3254
hello@bright.dk