FINANSIEL
KOMMUNIKATION

FINANSIEL
KOMMUNIKATION

Kommunikation kan måles på bundlinjen.Særligt, hvis det gøres forkert. Finansiel kommunikation som disciplin er oftest i forbindelse med en forandring eller bevægelse, som et opkøb, frasalg eller en børsintroduktion. Finansiel kommunikation er med andre ord kommunikationen af strategisk vigtige prioriteringer, som kan have indflydelse på en virksomheds aktiekurs.

I tider, som kan være kaotiske, er det vigtigere end før, at den eksterne kommunikation bidrager til stabilitet, styrker virksomhedens position på markedet og øger tilliden blandt investorerne.

Finansiel kommunikation og Investor Relations

PR-køreplan for børsnoteringer og kapitalrejsninger

Interessentanalyser

Intern og ekstern kommunikationsplan for fusioner og opkøb

Pressehåndtering

Omdømmeanalyser

PR

Public
Relations

Design & branding

Design &
branding

Content & SoMe

content &
sociale medier

Kampagne

Kampagne

Corporate Kom

corporate
kommunikation

Krise kom

Krise-
kommunikation

Om os

Vi er et hybrid-bureau, som forener kreativ kommunikation med indsigt i erhvervsliv og samfund. Vores formål er at skabe resultater gennem synlighed - på tværs af platforme.

Kontakt os

Nørregade 6, 4. sal
1165 København K

+45 2148 3254
hello@bright.dk